Πρόσφατες δραστηριότητες

Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου Ο ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ ΣΤΗΝ ΠΕΛΟΠΟΝΗΣΣΟ του/της george
"Πηγή της…"
Πριν από 5 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου Κάτι... κινείται για τον προαστιακό στην Καλαμάτα του/της george
"Πηγή της…"
Πριν από 5 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΠΑΛΙΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ του/της george
"Πηγή της…"
Πριν από 5 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΜΕΣΣΗΝΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΜΠΟΡΟΠΑΝΥΓΗΡΗΣ ΤΗΣ ΜΕΣΣΗΝΗΣ του/της george
"Πηγή της…"
Πριν από 5 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου Όλα έτοιμα για το τρένο στο πανηγύρι της Μεσσήνης του/της george
"Πηγή της…"
Πριν από 5 ώρες
Καταχωρίσεις ιστολογίου από το χρήστη george
Πριν από 5 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου Ο ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ ΣΤΗΝ ΠΕΛΟΠΟΝΗΣΣΟ του/της george
"Πηγή της…"
Πριν από 5 ώρες
Ο/Η george σχολίασε την καταχώριση ιστολογίου Συνάντηση Κώστα Σπηλιόπουλου – δημάρχου Πάτρας για τα σιδηροδρομικά έργα του/της george
"Πηγή της…"
Πριν από 5 ώρες

Σήμα

Γίνεται φόρτωση...

http://www.trainose.gr/sites/default/files/news/uploads/piraeus_pro...

Αν λαβουμε υποψη στα σοβαρα τον χαρτη του proastiakos, της TRAINOSE τοτε τα δρομολογια εχουν ως εξης:

ΠΕΙΡΑΙΑΣ - Σ.Κ.Α. (ιωδης γραμμη)

Σ.Κ.Α. - ΧΑΛΚΙΔΑ (γραμμη στο χρωμα του κυανου της αεροποριας)

ΚΑΤΩ ΑΧΑΡΝΕΣ - ΚΙΑΤΟ (γαλανη γραμμη)

ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ - ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ (μουσταρδι γραμμη)

Προβολές: 519

Σχόλιο από τον/την Dim Ham στις 29 Απρίλιος 2013 στις 13:42

Η Τραινοσέ έχει πάντα μια έφεση σε λάθος χάρτες, κάποιοι μπορεί να θυμούνται αυτούς που είχαν αναρτηθεί σε σταθμούς και περιελάμβαναν ως κόμβο την Μεταμόρφωση(!). Επίσης οι χάρτες μέσα στους συρμούς ποτέ δεν περιλαμβάνουν τις σωστές τρέχουσες γραμμές, ενώ έχει τύχει σε desiro από Αεροδρόμιο να υπάρχει μόνο χάρτης προαστιακού της Θεσσαλονίκης!

Εδώ ο χάρτης αυτός δεν περιλαμβάνει μονοκόμματα το Αεροδρόμιο-Κιάτο που ισχύει τώρα ενώ σπάει και το επίσης μονοκόμματο Πειραιάς-Χαλκίδα. Δρομολόγιο Κιάτο με τερματικό σταθμό Κάτω Αχαρνές δεν υπάρχει και ούτε πρόκειται να υπάρξει, δεν ξέρω πού το βρήκε και τί εννοεί με αυτό. Πάντως επιτέλους και ένας χάρτης από την Τραινοσέ που περιλαμβάνει ως προαστιακό και ολόκληρη τη γραμμή της Χαλκίδας.

Σχόλιο από τον/την ΘΑΝΑΣΗΣ στις 29 Απρίλιος 2013 στις 20:11

Σωστή η παρατήρηση του Μανώλη!Μ αυτό τον τρόπο φαίνεται να υπάρχει πλήρης διαχωρισμός του αστικού τμήματος .Ίσως όταν ολοκληρωθούν τα έργα να δούμε μεγαλύτερη συχνότητα δρομολογίων στο τμήμα ΣΚΑ-Πειραιάς. Ίδωμεν...

Σχόλιο από τον/την SKA στις 29 Απρίλιος 2013 στις 22:07
Πόσο παλιός είναι ο χάρτης; Μήπως πρόκειται για τις φημολογούμενες αλλαγές δρομολογίων; Αν ναι τότε αυτό που αναφερόταν ως κατάργηση του ΣΚΑ προφανώς ισχύει μόνο για τη γραμμή που καταλήγει Κιάτο
Σχόλιο από τον/την ΜΑΝΩΛΗΣ J. στις 29 Απρίλιος 2013 στις 22:50

Παντως ειναι ο χαρτης που ειναι αναρτημενος στην υποσελιδα "Προαστιακος Αθηνων" της ιστοσελιδας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. 

Σχόλιο από τον/την Dim Ham στις 29 Απρίλιος 2013 στις 23:04

@Θανάσης

Το αστικό τμήμα είναι Κορωπί-Μαγούλα και Πειραιάς-ΣΚΑ. Το Κορωπί-Μαγούλα δεν το δείχνει καν σε ενιαίο τμήμα, οπότε από που προκύπτει ο διαχωρισμός των αστικών ζωνών; Επίσης για να δούμε μεγαλύτερη συχνότητα στο Πειραιάς-ΣΚΑ πρέπει να ολοκληρωθούν τα έργα υποδομής,ηλεκτροκίνησης και τηλεδιοίκησης στο τμήμα Άγιοι Ανάργυροι-Πειραιάς. Διαφορετικά το πολύ να δούμε μόνο ένα Λαρίσης-Λιόσια.

@SKA

Δεν νομίζω ότι έχει απόλυτη σχέση με τις φημολογούμενες αλλαγές. Άλλωστε δεν είναι η πρώτη φορά που η Τραινοσέ αναρτά λάθος χάρτη, έχει αναρτήσει σε όλους τους σταθμούς χάρτες με κόμβο τη μεταμόρφωση πράγμα που δεν ίσχυσε ποτέ. Για να γίνει το Κιάτο-Κάτω Αχαρνές προϋποθέτει και την ύπαρξη όμως του Αεροδρόμιο-Κάτω Αχαρνές κάτι που όμως στο χάρτη δείχνει με διακεκομμένες γραμμές και όχι σαν γραμμή δρομολογίου. Αν ισχύσουν ποτέ τέτοιες αλλαγές πιο πιθανό είναι ο κόμβος να είναι οι Άγιοι Ανάργυροι, μια και οι σταθμοί Κάτω Αχαρνές και Πύργοε Βασιλίσσης έχουν διπλό και όχι τετραπλό διάδρομο και δεν είναι βολικοί για ανταποκρίσεις.

Σχόλιο από τον/την Καρδαράς Νίκος στις 1 Μάιος 2013 στις 0:17

Μην ψαρώνετε από τους προχώ χάρτες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Ο Συγκεκριμένος πρέπει να χρονολογείται από το καλοκαίρι του 2007 που άνοιξε το Κιάτο. Κοινώς σε λίγο κλείνει 6ετία...

Σχόλιο από τον/την ΜΑΝΩΛΗΣ J. στις 1 Μάιος 2013 στις 0:58

Mε ΣΚΑ [εναρξη λειτουργιας 2011],

Ζευγολατιο [εναρξη λειτουργιας 2012]

και Κατω Αχαρνé [εναρξη λειτουργιας (?)],

δεν νομιζω να ειναι χαρτης του 2007!

Σχόλιο από τον/την karagioz στις 1 Μάιος 2013 στις 16:28

Xάρτης του 2007 δεν είναι σίγουρα γιατι στους παλιούς χάρτες οι σημερινές Κάτω Αχαρνές

αναφέρονταν ως Λυκότρυπα και πριν τη Χαλκίδα υπήρχε η στάση Στενό που σήμερα έχει

καταργηθεί οριστικά (?) 

Σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος του Προαστιακός για να προσθέσετε σχόλια!

Γίνετε μέλος του Προαστιακός